En blogg om inredning och skapande i olika uttryck. Att ge gamla och nya saker en ny plats eller en ny touch.

2015-03-06

Våren är här

Det är så underbart att det är mars, min favorit månad, våren kommer och jag fyller år. 
Vilket underbart väder det var igår, fick en så plötslig längtan efter vårblommor så det blev lite plantering på trappan med en kopp kaffe och lite pyssel. 
Till helgen ska det bli vackert väder med tvåsiffrig temperatur, halleluja!!!







För några dagar sedan röjde jag lite i ett skåp och hittade lite akvarell målningar som jag gjorde i 20 års åldern, inser att det verkligen var länge sedan jag målade, får nog ta tag i det bland alla andra projekt eller INTE! 










På morgonen känner man sig pigg och utvilad! ;)


Ha en riktigt skön helg och hoppas ni var lite piggare i morse än han på bilden!
Kram Martina


2 kommentarer:

  1. Vilka supermysiga målningar Martina! Du borde satsa på en karriär som vykortsmålare..., verkligen! Till helgen ska vi ha våra småttingar här på lillsemester, det blir en bra helg. Det säkraste vårtecknet hos oss är nyfödda kaninungar, killingar och lamm:) ja, en och annan planta på tillväxt oxå förstås:) god hel och kram

    SvaraRadera
  2. Men oj så fina målningar !!...vilken talang !
    Jaa du våren är välkommen ;))...........här är det renovering på G. Så att njuta av vädret är knappt att tänka på...
    Trevlig helg!
    Bia

    SvaraRadera