En blogg om inredning och skapande i olika uttryck. Att ge gamla och nya saker en ny plats eller en ny touch.

2015-02-08

Kärleksbiljetter till Alla Hjärtans Dag

Jag har åkt på en rejäl förkylning som satt sig på luftrören, vilket det alltid gör på mig då jag har astma. Har hostat en hel vecka och nu är jag så innerligt trött på detta. Det har verkligen inte funnits någon ork eller lust till skapande eller pyssel.

Eftersom det närmar sig Alla Hjärtans dag så kommer en repris på förra årets pyssel, ni hittar länkar till kärleksbiljetter och fina etiketter som ni själva kan skriva ut här nedan.

Min mans favorit öl fick lite kärleksetiketter, blev en uppskattad Alla Hjärtans dag present.




Dessa vackra kärleks biljetter hittar ni på




Dessa små gottis påsar gjorde jag till barnen och klistrade på små söta etiketter från Amy is the party. Länken hittar ni här nedan. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar