En blogg om inredning och skapande i olika uttryck. Att ge gamla och nya saker en ny plats eller en ny touch.

2014-12-28

God fortsättning.....

Jaha, då var julen över för den här gången. 
Alltid lika vemodigt...... julen är ju min bästa tid, då man kan pyssla helt legalt. 
Inte lika enkelt att hitta på pyssel som kan passa in i hemmet nu. 
Julen kan man gå "Bananas" på det mesta. 
Fick Nyårspynta min lampa idag, istället för barr fick den pärlor. Får ju tvunget göra något.....



Sen då, efter nyår???? 
Påsken kommer sent i år va? ;) Hihihi! 
Insåg nu att jag inte alls tog många kort på julafton. 
Tycker inte det var stressigt, allt flöt på bra men jag var nog mer närvarande än bakom kameran helt enkelt. Bjuder på de få kort som togs.


Tomten hittade hem till oss också!






Min mage klarade inte av den feta julmaten, har IBS och en galla som krånglar, Göta Petter vad dålig jag var, sov i över ett dygn med kramper och ständiga toalettbesök. Nu är jag mycket bättre så idag blev det en promenad i det vackra vädret. 
En kopp kaffe som jag inte kunnat dricka på ett tag slörpade jag i mig framför brasan minsann.





 Ha en fortsatt skön söndag, för det ska jag ha!
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

2 kommentarer:

  1. God fortsättning Martina. Kram

    SvaraRadera
  2. Så fint du har det ;)....önskar dej en god fortsättning på nya året!
    Kram och hej från Bia!

    SvaraRadera