En blogg om inredning och skapande i olika uttryck. Att ge gamla och nya saker en ny plats eller en ny touch.

2014-10-17

Bilder från hemmet och förvaringstips

Jag är en person som flyttar runt på saker och ändrar om, hur som helst och när som helst. 
Ni förstår att min man tycker han har en spännande tillvaro, hela tiden nya förändringar. Jag vill nog påstå att jag har en mycket förstående man och som låter mig hålla på. Det är nog mer så här hemma att jag får visa vad det är som har ändrats eller vad det är jag har gjorts, det kan ju inte vara lätt och komma innanför dörren o tänka....
-Nu måste jag scanna av snabbt innan hon frågar om jag sett vad hon gjort. 
Ungefär som finn fem fel, eller mer finn fem rätt, hahaha.
Jag kan ju flytta runt en ljusstake eller något annat sjuttioelva gånger.
Därför kommer lite bilder, det har säkert ändrats många gånger sedan sist......
Tänkte även passa på att visa hur jag förvarar allt mitt material, genom att gömma det lite här och där.





Här i min lilla väska som jag målat och dekorerat förvarar jag allt pyssel och scrappbooking papper.
Pallen har jag målat och klätt om med fuskpäls liknande tyg. Washi tejp på benen som en rolig detalj.







I den stora kistan förvarar jag bla julpynt.



Jag pysslar och skapar i vårt matrum/vardagsrum därför har jag mängder med förvaring lite överallt där jag gömmer allt mitt material. Här i burkarna har jag stämplar, i burken som jag gjorde igår med knopp har jag ljus. Minibyrån är perfekt att förvara lite smått och gott i och så passar den in med sitt svart/vita mönster. Här har jag använt decoupage teknik på sex lådor.


Puffen är en gammal sy puff som jag klätt om i fuskpäls liknande tyg. I väskan har jag lite pysselkrafs ;)
Skåpet är ett loppisfynd som jag målat om, i nedre delen har jag gömt min skrivare.


Här är då min lilla plats, där jag förvara det mesta och det är även här jag sitter när jag bloggar ;)



 Här förvarar jag mina pärlor


Tack för att du tittade in hos mig!
Ha en trevlig helg!

2 kommentarer:

  1. Så fint du har det, och trevligt att se dina förvaringstips, är ju alltid bra!
    Trevlig helg

    SvaraRadera
  2. Så mysigt o spännande med all rolig o smart förvaring! Kanske man skulle ta o rensa o röja lite för att sen ändra om...
    ha en bra helg!

    SvaraRadera