En blogg om inredning och skapande i olika uttryck. Att ge gamla och nya saker en ny plats eller en ny touch.

2014-09-28

Höstpyssel

Den här ryggen fortsätter att spöka fast det är mer än en månad till Halloween, förutom att man alltid har disk i diskmaskinen så ska man även ha en disk i ryggen som brå(c)kar.

Idag tänker jag bjuda på en något oglamorös bild från en pysseltants hem, inte alltid det är så fint o stylat som Ni ser det, mycket sällan vill jag påstå.
Senaste tiden har jag haft riktigt ont, jag blir rastlös, sprätter i allt men inget blir gjort. 
Det här är resultatet av sprättandet, ser mer ut som ett inbrott men det bjuder jag på, hihi!




Det enda som blev något ur detta kaos är ett höstljus och en krans med lite höstiga fuskblad.





Ha en trevlig söndag och njut av att dagen!
Kram på Er!

1 kommentar:

  1. Älskar fåglar��. Var glad över att du faktiskt kan hitta ngt bra i din kaos. Kramiz

    SvaraRadera