En blogg om inredning och skapande i olika uttryck. Att ge gamla och nya saker en ny plats eller en ny touch.

2014-06-10

Bröllopsdag

Igår firade jag och min man 13 år som gifta, vart tar åren vägen, det känns inte så länge sedan men när man tittar på barnen förstår man att åren faktiskt har tickat på. 
Jag lade bubbel på kylning och marinerade köttet på förmiddagen innan jag for till jobbet. När jag kom hem möttes jag av denna otroligt vackra bukett med 13 rosor. Det blev god mat med familjen med lika vackert väder som när vi gifte oss den 9 juni 2001.
Måste tipsa om ett mycket gott mousserat vin som heter Mia, det var ett lagom sött och fruktigt vin i min smak.
Är man lite skadad när man till och med sparar märket i metall som satt på korken för att kunna göra något roligt pyssel till någon som heter Mia?






2 kommentarer:

  1. Hej. Tittar förbi här för första gången. Fin blogg du har & grattis på er bröllopsdag :-) Ha det gott//Titti

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket♡ Titti! Roligt att du hittade hit, Välkommen tillbaks!

    SvaraRadera