En blogg om inredning och skapande i olika uttryck. Att ge gamla och nya saker en ny plats eller en ny touch.

2014-06-04

Blommor från trädgården

Även en mulen dag som denna är blommorna vackra, med små vattendroppar på ser det ut som pärlor. 
Har du tagit dig tid att titta på blommorna hur vackra de är om du går riktigt nära? 
Som konstverk i olika färgskiftningar. 
Jag älskar att zooma in blommor och blad riktigt nära.  

Jag köpte en korg på loppis för en tid sedan, nu har jag spraymålat den svart och jag tycker blommorna nästan lyser till det svarta, blev riktigt nöjd.

Jo, en sak till, jag vann kampen mot lössen 1-0 till fru M!








































2 kommentarer:

  1. Vilka underbara bilder du tagit!
    Ha det bra!

    SvaraRadera
  2. Tack Marie! Ha en super helg!!! ♡

    SvaraRadera