En blogg om inredning och skapande i olika uttryck. Att ge gamla och nya saker en ny plats eller en ny touch.

2014-02-26

Monogram

Tänk vilka underbara sidor det finns på nätet såsom weddingchicks.com.http://www.weddingchicks.com/freebies/custom-monograms/mini-antique-monogram/ med vackra monogram där du själv kan välja färg och bokstav
Du finner mer monogram och annat vackert på sidan, kanske du ska gifta dig till sommaren eller är bjuden på ett bröllop, då finns det trevliga saker du själv kan göra och skriva ut.


Här blir det inga bröllop, gift är jag redan men det blev en lampa med ett H som i Hem och en låda med S som i Snöre. Nu kan jag förvara mina snören lätt tillgängligt och snyggt!
M som i Hem till fru M har ni redan sett ☺





 Jag hade tröttnat på mina svarta lampfötter och satt ner dem i källaren, men fick för mig att en svart lampfot skulle passa till min skärm så den fick ett återupplivnings försök. Med lite snöre, drivved och en ny skärm har den nu fått ett nytt liv.












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar