En blogg om inredning och skapande i olika uttryck. Att ge gamla och nya saker en ny plats eller en ny touch.

2013-12-31

Gott Nytt År


Önskar Er alla ett riktigt gott slut och ett gott nytt.
Jag har  hunnit med nyårsdukningen och vill dela med mig av dessa klockor som jag gjort. 
Jag har bara lagt dem på tallriken men det står er fritt att använda er fantasi. Lycka till!





Planterade om blommor som jag haft i jul till en nyårs grupp.



 Har nyligen införskaffat en Dymo, så idag kunde jag skriva ut placerings etiketter på glasen. 
Lätt för alla att hålla reda på sina glas och jag slipper mycket disk ;)

1 kommentar:

  1. Hej! Vad fint att du använder våra DYMO produkter :) Skulle du vilja få en gratis tejp från oss? Du kan bara skicka ett mejl till helpdesk@dymo.com.

    Med vänliga hälsningar,

    DS
    DYMO Helpdesk

    SvaraRadera