En blogg om inredning och skapande i olika uttryck. Att ge gamla och nya saker en ny plats eller en ny touch.

2013-11-11

Mustasch Party

Så har det då ägt rum, det efterlängtade mustasch partyt. 
Kan konstatera att min dotters party blev riktigt lyckat. Så roligt att alla 12 flickor i hennes klass kunde komma. Dessa härliga barn har jag sett här hemma på kalas sedan de var riktigt små, nu har de flesta vuxit ikapp mig endast 11 år, 
förvisso är jag bara 160 cm men ändå......
Jag fick många inre bilder genom kvällens gång, alla dessa kalas som nu utvecklats från att man varit utklädd till Skalman till att man som vuxen bara är närvarande och endast står för sevicen. Alma fixade själv med aktiviteter osv.
Snart får man väl inte vara hemma och det vill jag inte tänka på nu......

Almas bästa vän Amanda, dessa tjejer har hållit ihop sedan de var ca 2 år.




2 kommentarer:

  1. Vilket häftigt kalas!
    Coola de är i sina mustascher :) ;)

    SvaraRadera
  2. Söta tjejer ;-)

    SvaraRadera