En blogg om inredning och skapande i olika uttryck. Att ge gamla och nya saker en ny plats eller en ny touch.

2013-04-20




Butik Elviras

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Idag fick jag äran att fotografera en massa nykomlingar hos Camilla Wennerholm på 
Butik Elviras.
Jag hade fria händer, så ni kan ju förstå att jag gick igång.
Fick verkligen utlopp för min kreativitet genom att arrangera bland dessa vackra ting.



Här finns en massa vackra saker antingen till dig själv eller att ge bort.

Dessutom är Camilla en super trevlig tjej & när hon inte är i butiken hittar ni hennes minst lika trevliga mor Birgit.

Bara det är ju värt ett besök i butiken!

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


 https://www.facebook.com/butikelviras

 
 
Armband, Sence Copenhagen
Armband och scarfsar från Xophi ColleXXion

 Från Rice, kommer dessa färgsprakande formar, tårtspadar, väska och badhanddukar.

Happy Home av Charlotte Hedeman Gueniau, kvinnan bakom Rice

Xophi ColleXXion
Xophi ColleXXion 
Vad glad jag blev när jag fick veta att man kunde köpa lavendel i påsar, nu ska jag sy hjärtan och fylla med dessa ljuvliga dofter från lavendel.
Tack till CH Blommor, som bidrog med dessa vackra mini 
penseer.


.
     Till altanen eller balkongen, planterings förslag lyktor och en mysig pläd att vira in sig i .
Vackert bokstöd
Om ni tittar riktigt noga så står Camilla och vinkar till Er i spegeln.

Vackra tvålar från Cath Kidston








































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar