En blogg om inredning och skapande i olika uttryck. Att ge gamla och nya saker en ny plats eller en ny touch.

2013-04-15

Akvarell

 

Igår fick jag plötsligt lust till att måla akvarell, det är nog flera år sedan sist.
Först hittade jag inte akvarell blocket, fick då städa pysselskåpet, till sist hittar jag det. Sedan hittade jag inte mina penslar, så jag passade på att städa lådan men inga penslar.  
När jag till slut hittar penslarna är jag av med min vatten fasta penna som dessutom var svindyr.
Fick ta en annan, mindre bra.
Är det inte typiskt kvinnligt att börja städa mitt i allt letandet.
I vanliga fall hade jag lagt ner det här projektet med att måla för länge sedan, så blev det inte denna gång. Men jag kan meddela att klockan var alldeles för mycket när jag väl var färdig.
Var rätt trött när klockan ringde idag!
zzzz zzzzz zzzzzzzzz



1 kommentar:

  1. Skam den som ger sig. Såå fint resultatet blev ♥♥
    Kramis Helena

    SvaraRadera